5 טיפים לאיך לבחור מתנה ליום הולדת

"אין חגיגה בלי עוגה" אומר שיר יום ההולדת המפורסם, אבל בינינו, גם אין יום הולדת בלי מתנה. מתנה היא אחד הדברים שמזוהים יותר מכל עם יום ההולדת, ולא סתם. זה התאריך בו מותר לנו להתפנק עם מתנות שוות מהקרובים שלנו. לקבל מתנה זה כיף וקל, אבל מה עם לבחור מתנה? בחירת מתנה היא החלק המאתגר יותר. אנחנו רוצים למצוא את המתנה הטובה ביותר וחוששים לא להצליח. הנה 5 טיפים לאיך לבחור מתנה ליום הולדת.

אז איך לבחור מתנה ליום הולדת?

אז הכנו לכם 5 טיפים מעולים שיעזרו לכם איך לבחור מתנה ליום הולדת.

התאימו את המתנה לאופי החוגג

אפשר למצוא סוגים רבים ושונים של מתנות. מתנה ליום הולדת היא אומנם מילה אחת, שמתארת דבר מסוים, אבל כל כך הרבה חפצים, פעולות ואטרקציות שונות יכולות לשמש בתור מתנה. מכיוון שיש כל כך הרבה אנשים בעולם, זה הגיוני שמתנות שונות יתאימו לאנשים שונים. מישהו שישמח לקבל שעון לא בטוח שישמח לקבל מכונת קפה, ולהפך. בנוסף, לא כל מתנה יכולה להתאים לקשר שלכם עם החוגג. מתנה ליום הולדת שקונים לחבר שונה ממתנה שקונים לבן או לבת הזוג.
לכן, הטיפ הראשון הוא קודם כל להתאים את המתנה לאופי החוגג. בסופו של דבר, אנחנו קונים את המתנה בשבילו, כדי שהוא יוכל לשמוח. אומנם קניית המתנה עצמה והכוונה שאנחנו מפגינים היא מה שחשוב, אבל אנחנו נשמח לדעת שחתן יום ההולדת מצא למתנה שימוש או שמח ממנה.

5 טיפים לאיך לבחור מתנה ליום הולדת

מתנה מתאימה לגיל מתאים

יום הולדת אומנם קורה רק פעם בשנה, אבל הוא קורה כל שנה. זאת אומרת שמתנות שמתאימות לאדם מסוים לפי האופי שלו בשנים מסוימות, יכולות להתאים לו פחות בשנים אחרות. הרבה דברים יכולים לשמש בתור מתנה ליום הולדת, כפי שציינו מקודם, ופה נכנס גם עניין הגיל.
שימו לב שהמתנה שאתם בוחרים ליום הולדת של מישהו מתאימה לגיל שלו. למשל, אם אתם רוצים לקנות למישהו מארז אלכוהול, כדאי לכם לוודא קודם כל שהוא נמצא בגיל החוקי ולא בגיל הגבולי, כדי להימנע ממבוכה עם ההורים שלו. ייתכן שגם אדם מבוגר, שבעבר הרחוק אהב תחביב ילדותי למשל, פחות ישמח לקבל מתנה שקשורה לאותו התחביב כשהוא עצמו כבר אדם בוגר.

5 טיפים לאיך לבחור מתנה ליום הולדת

אפקט ההפתעה

אחד הדברים המשמחים ביותר בימי הולדת הם הפתעות. מתנות מסוימות יכולות ליצור אפקט הפתעה אצל חוגג יום ההולדת, אפקט עם אימפקט כל כך גדול עד כדי כך שהוא יתלהב מההפתעה יותר מאשר המתנה עצמה.
לרוב הפתעה מתקשרת אצלנו עם מסיבות הפתעה שונות שעושים בימי הולדת, אבל ניתן להפתיע גם עם מתנות. מתנות לא צפויות, מיוחדות או מצחיקות, יכולות ליצור אפקט הפתעה שבלתי ניתן להחליף.

5 טיפים לאיך לבחור מתנה ליום הולדת

מחשבות מחוץ לקופסא

מתנה ליום הולדת לא חייבת להיות דווקא מוצר כלשהו. תרבות הצריכה גורמת לנו באופן אוטומטי לחשוב על מוצרים שונים בתור מתנות מתאימות. צעצוע לילד, בגד לנער, שעון למבוגר וכן הלאה. אפשר לתת גם מתנות עם ערך סנטימנטלי, כמו המתנות שנמצאות באתר שיין לי, שיותירו חותם משמעותי.

לברר לפני

הבאתם מתנה ליום הולדת לחבר הטוב שלכם, וכשהוא פתח אותה הוא גילה שמדובר בדבר שכבר יש לו. נשמע מבאס, לא? סיטואציות כאלה יכולות לקרות. פתק החלפה עוזר במקרים הללו, אבל עדיין משאיר תחושת פספוס חמצמצה. לכן, לפני שאתם בוחרים מתנה ליום הולדת, מוטב שתבררו קודם כל באמצעות צד שלישי האם לחוגג היום הולדת יש כבר את הדבר שאתם מעוניינים להעניק לו. אפשר לברר עם משפחה, חברים אחרים ובני או בנות זוג.

לעוד מתנות ליום הולדת מוזמנים לבדוק את המתנות המיוחדות שלנו