מתנה לגבר ליום אהבה

יום האהבה הוא הזדמנות לעצור לרגע את מרוץ החיים ולתת ביטוי לאהבה ולמחויבות לבן הזוג. מתנה שבוחרים לו יכולה להיות שונה באופייה ממתנת יום ההולדת. זה יכול להיות בילוי זוגי כשהמתנה היא הדובדבן שבקצפת. אם לא יודעים מה הוא רוצה? מומלץ לברר אצל המקורבים והמקורבות אליו

ליטוף ומחמאה הם נפלאים אך אינם מספיקים

אם נאמין לכל הבדיחות, רכישת מתנה לגבר ליום אהבה לא אמורה להיות משימה מורכבת מדיי אלא גרסה משודרגת לצעצועים של ילד, אבל לא כך הם הדברים. גברים, כך נטען, הם גם בני אדם והם רוצים לדעת שאוהבים אותם. רוב ימות השנה חיבוק, ליטוף ומחמאות יעשו את העבודה אבל בימי הולדת ויום אהבה מומלץ לשלב גם מתנה.
למזלם של גברים ובנות הזוג שלהם, כוחות השוק זיהו את הצורך ואת הכסף הפנוי לרכישת מתנה לגבר ביום האהבה. חיפוש פשוט בגוגל עם מילות חיפוש מתנה לגבר או מתנה לגבר ליום אהבה, בשפות שונות, יניב קישורים לאתרי מכירות שמציעים מתנות לגברים. מדובר באלפי אפשרויות, כולל מתנות מצחיקות, גאדג'טים, וכל שילוב אחר שאפשר לחשוב עליו.

העולם כחנות מתנות

מהפכת הקניות ברשת וברשתות החברתיות השפיעו על הרגלי הצריכה של מיליארדים. המעבר מחנויות פיזיות המפוזרות באזור גיאוגרפי מסוים לחנויות ענק מסין, אירופה וארה"ב המוכרות סחורה לכל העולם השפיעו משמעותית על מגוון המתנות ליום האהבה ועל מגוון המחירים. השילוב עם הרשתות החברתיות מוביל גם להופעת טרנדים ויראליים שמגיעים משום מקום, לתקופה של מספר שבועות, משפיעים על בחירת מתנה לגבר ליום האהבה ונעלמים באותה מהירות שצצו. חנויות הענק והטרנדים מהעולם הגדול משפיעים גם על שוק המתנות המקומי. השוק המקומי מושפע, מקבל השראה ולעיתים מעתיק מתנות פופולאריות. דרך אחת להתמודד עם השפע העולמי, היא באמצעות הוספת טוויסט מקומי למתנה אוניברסלית. התוספת הזאת תמנע את התחושה שהמתנה נשלפה מפס ייצור עולמי.

מתנה לגבר ליום אהבה

איך יודעים מה לקנות?

זוגות עם וותק כבר יודעים מה לרכוש. לפעמים המסר מועבר ברמזים, במקרים אחרים באופן ישיר. יש זוגות עם הסדר קבוע של מתנת גיפט קארד פלוס בקבוק ויסקי. ויש זוגות שבוחרים בבילוי משותף כמו ארוחה וסרט. עבור זוגות חדשים שלא נעולים על העדפות שלה או שלו יש צורך באיסוף מל"מ – מודיעין לפני מתנה. אפשר להתחיל בתחקיר רשת ברשתות החברתיות, אולי שם תתגלה המתנה. במקביל, ניתן לעשות זאת באמצעות חברים או חברות קרובים של בן הזוג ו/או קרובי משפחה כמו אחים/אחיות והורים. ואם גם בשלב הזה לא בטוחים איזו מתנה לבחור, תמיד אפשר לצרף פתק החלפה ליד מכתב אהבה.

זה לא יום הולדת

למעט אותם גברים שיום ההולדת שלהם נופל על יום האהבה, צריך לזכור להפריד בין שני האירועים. האופי השונה של האירוע צריך גם להשפיע על סוג המתנה. מתנה לגבר ליום אהבה אמורה להיות רומנטית ויכולה להיות צנועה יותר. יום האהבה הוא אירוע הנחגג על ידי זוגות. במובן זה, המתנה לגבר יכולה להיות מתנה זוגית מצד בת הזוג. זאת גם יכולה להיות מתנה שהיא מחווה שכל מטרתה להזכיר לגבר שזוגתו חשבה עליו ואוהבת אותו. זה גם יכול להיות דייט בחוף הים או במדשאה עירונית כלשהי עם בקבוק יין וארוחה קטנה. מחוות אלה, עם המגע האישי וההתחשבות הם אלה שעושות את ההבדל. התוספת או הדובדבן שבקצפת היא המתנה שנבחרת בהתאם לתדר של הזוגיות. זוג גרביים שובבות יכולות להתאים לגבר בזוגיות מסוימת לעומת בושם גברי בזוגיות אחרת.