מתנה ליום אהבה

יום האהבה מתקרב ואתם עדיין מתלבטים איזו מתנה לרכוש לבן או בת הזוג? למזלכם לא חסרות אופציות. זאת יכולה להיות מתנה אישית וייחודית או גיפט קארד שיעביר את נטל בחירת המתנה לצד המקבל. מאמר זה הוא מתנה לכל מי שמתלבט מה לקנות

החלטה אסטרטגית

"אהבה, פתאום היא מתפרצת מה היא רוצה?" התשובה לשאלה זאת, שעולה בשיר "אהבה" של היוצר דניאל סולומון, היא ככל הנראה - "מתנה". יום האהבה הולך ומתקרב וכך אגלי הזיעה סביב מצחו ממשיכים לגדול. הוא יודע שהוא אוהב אותה, הוא מעריך שהיא אוהבת אותו, אבל אין לו מושג מה לרכוש לה לציון יום האהבה. המחשבות נעות בין בלנדר לתכשיט יוקרתי, אבל הוא יודע שזה צריך להיות מיוחד. הקלישאה אומרת שהיא כבר בחרה את המתנה ביום שהם נפגשו. בכל מקרה, היא מקווה מאוד שהוא ינצל את המומנטום ואת יום האהבה כדי לתת לה את המתנה הכי מיוחדת שיש ויציע לה נשואים. היא לא תכעס אם לא יעשה זאת, אבל ברור שזה יציק לה.
לא כול הזוגות נמצאים באותו שלב. יש זוגות שכבר התחתנו. יש את אלה עם ילדים ואת אלה בלי. יש זוגות הנשואים 40 שנים ועדיין מאוהבים, ואלה שלא מסוגלים עדיין להסתכל זה על זה בעיניים אחרי שנה וחצי כזוג נשוי. כולם צריכים להחליט אם לקנות מתנה, ואם כן איזו?

מתנה ליום אהבה

ככל שחולפות השנים, מגוון המתנות של יום האהבה הולך וגדל. זאת בזכות עסקים שונים שנכנסו למשחק והרחיבו את מגוון האפשרויות באופן חסר תקדים. מאפיין נוסף שהשפיע על המגוון הגדל של מתנות יום האהבה הוא שיווק המתנות דרך האינטרנט - מה שמאפשר לרכוש מתנה גם מאתרי מכירות בינלאומיים המציעים מגוון נוסף של מתנות. בנוסף לכך, מתנות הגיפט קארד הפכו למקובלות ומאפשרות למקבלי המתנה לבחור את מה שהם רוצים מתוך מגוון גדול מאוד של חנויות המכבדות את הגיפט קארד, גם ברכישה דרך האינטרנט. גיפט קארד גם פוטר את רוכש המתנה מצורך לנחש ומהחשש לבחירה לא מוצלחת של מתנה.

מתנה ליום אהבה

כל יום הוא יום אהבה

הקלישאה אומרת שכל יום הוא יום אהבה. שבמקום לציין יום אהבה פעם בשנה, צריך לזכור שיש 365 ימי אהבה. אבל החיים עצמם יותר מורכבים מכך. לכן יש יום אהבה רשמי בו בני זוג יכולים לפנות זמן מהשגרה היום יומית ולפנק זה את זו בתשומת לב ועם מתנה.
מתנה ליום אהבה לא חייבת להיות היקרה ביותר, מצד שני, עדיף גם שלא תהיה תחושה שהוציאו אותה זה עתה מפס ייצור המוני למתנות לא מיוחדות. אפשר להתייחס ליום אהבה ולמנהג הענקת מתנה ביום זה כמבחן לזוגיות בו אתם מגלים אם אתם באמת מכירים את בן או בת הזוג וקשובים להם? האם אתם יודעים איזו מתנה הם באמת רוצים? ואולי מבחינתם מתנה ליום אהבה פרושה תשומת לב וחידוש המחויבות ביניכם? בכל מקרה, ליתר ביטחון, כדאי לשלב מתנה חומרית כלשהי, כי ככה אנחנו מחווטים.

איך בוחרים מתנה ליום אהבה?

עבור זוגות שזהו יום האהבה הראשון שלהם – הסיפור יותר מורכב. הם עדיין לא מכירים זה את זו באופן מלא. אז מה עושים? אפשר להתייעץ עם החברים/החברות הכי טובים, עם האחים/אחיות וגם עם ההורים שלו או שלה (אם לא פגעתם בול, תמיד אפשר להגיד ש"הם אמרו"). ועדיין, רק המאמץ הזה מוכיח שאכפת לכם וחשוב לכם, ושהשקעתם זמן ומחשבה כדי למצוא מתנה ליום אהבה.